En härlig fredag!

Dagen inleddes med en ordentlig sovmorgon och därefter en kort promenad i solskenet.
Snart blir det till att snickra ihop något att äta till lunch och sen ska det packas inför helgen.
Ikväll ska jag ta bussen ut till Skåre där världens bästa Karro är katt-, hund- och husvakt åt sina svärföräldrar som är i världens bästa Italien. Åhh! Vi ska iallafall ha myskväll med sleepover, käka gott och se på film.
Det är så mysigt med djur också, i det här fallet katten Stig och hunden Rolle.

Den egentliga anledningen till att jag måste packa är att imorgon drar vi vidare till Torsby för festligheter och sleepover hos Jennie. Det betyder att jag missar Milans match i helgen, det är synd men som tur är har jag en lillebror som kan skicka rapporter =)


Jag saknar familjens kisse, Staffan Gattuso ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad jag är glad över att du finns älskling! =) Du lyser upp min dag! <3

2009-09-11 @ 16:15:36
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: elin

Låter som en toppenhelg! :D

2009-09-11 @ 23:25:04
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0