Die Meister, die Besten, les meilleurs equipes, the champions

Idag drar ÄNTLIGEN Champions League igång, Milan är visserligen i usel form men ändå! Som jag har längtat! Förhoppningsvis är Leonardo smart och spelar Super-Euro-Pippo från start =)

Dagen har spenderats på Universitetet, träffade grupp 7 klockan 10 och började spåna inför en redovisning som vi ska ha om några veckor sedan åt vi lunch, det ska jag och Peter göra imorgon också då det är fiskpinnar med remouladsås - min absoluta favorit skolmat!!!
Föreläsningen var kass och eftersom Alma och Peter fick hem tidigare igår så var det min och Fridas tur idag, skönt.

Nu ska jag ta mig en powernap och sedan en promenad i solskenet.
Hörs ikväll efter matchen, om jag inte är allt för deprimerad.

Kommentarer
Postat av: elin

Lycka till Milan :)

2009-09-15 @ 22:57:22
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart jag kan dela säng ;)

2009-09-15 @ 22:58:26
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0