Bra film, dålig match och perfektion

Så kan man sammanfatta min gårdag i stora drag. Flickan som lekte med elden var superbra, jag vill att Luftslottet som sprängdes ska ha premiär NU! Såg att det preliminära datumet är 27 november, typ två månader bort alltså, jag längtar!

Hann hem i perfekt tid till matchen som sög, Mr Berlusconi får öppna plånboken i januari, så är det bara. Men mitt älskade Milan kommer alltid att vara mitt hjärtas lag. Ser fram emot Zürich hemma på onsdag.

Förutom att jag får se mina killar rulla boll så älskar jag hemmamatcherna för att man alltid får se Paolo Maldini minst två gånger, först visar de nerifrån San Siros garage när han kommer och sedan filmar de honom på läktaren. Igår hade han på sig tighta, mörkblå jeans från egna klädmärket Sweet Years, en tight vit t-shirt och en svart väst - han såg så perfekt ut som bara han kan göra.

Nu har jag satt igång en tvättmaskin och ska försöka pluggaa lite.

Later,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0