Biofreaket

Kvällen har återigen spenderats på biografen, den här gången med mina tjejer Karro och Jennie, egentligen skulle Frida hänga med också men tyvärr blev det inte så. Vi ska ta en shoppingdag imorgon istället =)
Som student betalar man 60 spänn på bion måndag-torsdag.

Filmen var iallafall bra, men som inbitet, nåväl BESATT Beck-fan så blir man nog lätt lite besviken. Jag föredrar när Martin och Gunvald jagar en mördare tillsammans, mer ska jag inte avslöja för er som eventuellt ska se den. Nästa premiär att se fram emot blir Flickan som lekte med elden.

Nu sitter jag och tittar på Andra Avenyns säsongspremiär, ser fram emot Hell's Kitchen som också börjar ikväll.


Kommentarer
Postat av: elin

Woho Hell's :)

2009-09-08 @ 22:06:15
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: elin

Woho Hell's :)

2009-09-08 @ 22:06:50
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: Pillan

ÅÅ NAAJ att Beck var en becikelse fibi :S

2009-09-09 @ 18:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0