Äggmackor

Idag har jag äntligen slutfört Operation Städning. Nu är det så rent och fint här hemma, naturligtvis är vädret bättre än nånsin bara för att jag skulle stanna inne. Hur som helst älskar jag när det är städat här hemma, den här gången har jag lovat mig själv att hålla det så... det har jag iofs gjort alla andra gånger också men kanske att jag kan hålla mitt löfte idag.

Har belönat mig själv med två äggmackor. Jag älskar ägg, det är min favorit på julbordet tillsammans med mammas nubbesallad som visserligen också innehåller ägg :P
Nu måste jag iallafall hämta det sista av tvätten i torktumlaren och sen ska jag nog ta en promenad i solskenet, kanske.

Kommentarer
Postat av: elin

äggmackor e SJUKT gott! även min favvo på julbordet :D



vi får ta razi bil :) den drar ju en del då men är automat och stor o rymlig så de får plats en del :)

2009-09-10 @ 23:23:39
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0