Something about Christmas Time

Jag har sån julstämning, i oktober! Tror det har att göra med att jag köpt en del julklappar och att det är så mörkt ute. Berättade för Sanna om min jullängtan när vi åt middag och hon konstaterade att hon kände samma sak. Sedan funderade vi över om det är för tidigt att lyssna på julmusik? Vi beslöt oss för att vänta till november.
Åhh, jag vill sitta på rummet, dricka varm oboy, lyssna på julmusik och skriva julkort, NU!

Idag har jag iallafall fått en hel del gjort, träffade Frida och Alma tidigt på Universitetet och vi var riktigt flitiga alla tre, är faktiskt klar med att skriva mina begrepp nu, men har fortfarande en hel del kvar - eximination tisdag & onsdag nästa vecka. När jag kom hem la jag mig på spikmattan och somnade som vanligt som en stock!

Nu är det snart dags... Real Madrid - Milan, hur ska detta sluta?! :S

Kommentarer
Postat av: verris

jag fick också de en dag!!!julkänska alltså:D

2009-10-22 @ 21:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0