Nu är det helg för min del!

Inledde dagen med PPU, eller det som vi i grupp 7 kallar gruppterapi, därefter käkade vi lunch tillsammans. Jag hade med mig en matlåda med min och Sannas suvräna lasagne. Sedan hade vi egentligen föreläsning men jag och Frida insåg att vi inte skulle få ut så mycket av den så vi gick till bibliotket och pluggade inför tentan istället.
Vi fick faktiskt en hel del gjort, känns mycket bra! Ikväll måste jag hitta ytterligare ett begrepp i en av böckerna innan jag lömnar över den till Frida imorgon. Då ska vi föresten hem till Karro på Idolkväll, mysigt!!!

Ikväll blir det bland annat att titta på Lyxfällan, verkar vara ett par riktiga stolpskott med ikväll. 
Ska försöka komma isäng i hyfsad tid så jag är pigg och fräsch på blodcentralen imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0