Nåldynan

Ingen vidare start på denna fredag. Vädret är brutalt regningt och kallt och eftersom jag försov mig imorse hann jag inte se att det regnade utan kutade bara ut genom dörren till bussen utan paraply.
Lagomt kul men eländet tar inte slut ännu, sköterskan som skulle sticka mig (på Blodcentralen) stack fel, blodet sprutade och så kunde de inte sticka i vänsterarm igen... De provade sticka i min slappa högerarm istället, det gjorde väldigt, väldigt ont! Hoppas verkligen att min blodplasma kommer väl till användning.

När jag kom hem upptäcker jag att jag fått virus på datorn, typiskt! Få se om jag kan lyckas lösa det, annars får jag lämna in den på tisdag.

Nu ska jag lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet, kvällen lär iallafall bli betydligt trevligare.
Idol & mys med Karris, Fridis och godis... Haha!

Kommentarer
Postat av: elin

Skjut mig! Dum som jag var spelade jag kort till 6:30 imorse vilket resulterade i att jag precis vaknat. HUR jag ska kunna somna tidigt ikväll o sen gå upp tidigt imorn är för mej ett stort frågetecken!

2009-10-17 @ 14:18:30
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0