Lazy Thursday...

Tycker verkligen att det känns som om det är fredag idag, skönt för helgen kommer kännas extra lång.
Skulle ju kliva upp i lagom tid och städa, men tyckte att jag förtjänade en riktigt sovmorgon dagen efter tenta.
Halv tre tog jag, Jennie och hennes lillasyster bussen in till stan. Vi tittade till Karro som låg på tatueringsbordet, det så ont att göra väldigt ont, stackarn...

Därefter gick vi in till stan och spenderade lite pengar på en ny klänning bland annat, har inte provat den än men i värsta fall får jag lämna tillbaka den imorgon då jag och Sanna ska på stan en sväng. Innan dess ska jag dock lämna plasma, hoppas det går bättre den här gången!

Efter en timme på stan gick vi tillbaka till Karro, tatueringen kommer bli så himla snygg när den är klar, det är jag säker på! När jag kom hem gick jag in till Sanna och hängde ett tag, nu blir det strax mat och resten av kvällen ska jag bara slappa framför teven :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack älskling, jag är vansinnigt nöjd! <3

2009-10-29 @ 22:51:17
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0