Har faktiskt hunnit med en del idag

* Filat lite på mina begrepp
* Gått ner till KPC och lämnat in en tipsrad
* Tittat på Rederiet
* Haft en mycket trevlig telefonkonversation med Verro
* Lagat kycklingwook
* Börjat fila på min inköpslista till Ullared

Igår åt vi (som vanligt) himla god mat, på menyn igår stod kebab i pitabröd och ostbågar & fizzyflaskor till efterrätt, var fortfarande mätt när jag vaknade. Wooken som jag gjorde till middag blev riktigt lyckad, jag gillar egentligen inte wook - bara när jag sjölv gör den :P Ödmjukt jag vet!

Nu ska jag skriva in dagens sista begrepp på datorn och sen blir det att chilla framför landskampen ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag med hjärtat! =) DET ÄR DAGS FÖR FREEEEEDAGSMYS!

2009-10-14 @ 18:02:53
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0