Gemensam Korridorfest

Igår hade som sagt övervåningen i huset bjudit upp oss på fest, det var mycket trevligt!
Jag gled som sagt över till Sanna strax innan klockan 18, en halvtimme senare gick vi ut till köket och fick sällskap av Johanna, trevligt värre. Vi gjorde dock en avvikare och satt på mitt rum av anledningar jag inte tänker ta upp här ;) Vi gick iallafall tillbaka till vårt kök och fick sällskap av Maria :)

Strax innan åtta gick vi upp till övervåningen där festen var i full gång (några hade förfestat sen klockan 13, HUR orkar man?) Kort därefter kom världens bästa Karro! Innan vi åkte till Nöjes hade vi en liten privat fest på nedervåningen, några utvalda ;) Utanför Nöjes träffade vi ovkså Jennie :D

En mycket rolig kväll, nu vill jag bara att klockan ska bli 12 så jag kan skaka liv i grannarna (Sanna är iallafall vaken vet jag :) och gå ner till KPC och käka kebab.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0