Burgers.

Grupp 7 klarade det examinerande seminariet med glans i dag! Men gud vilken dryg dag, 8.15-15-45, förutom den egna redovisningen måste man ju också lyssna på de övriga sju gruppernas, det kan bli lite drygt kan jag lova.
Imorgon är det dags för individuell, muntlig tenta, herregud hur ska detta sluta?! Nåväl, man får gå dit och göra sitt bästa helt enkelt. Håll tummarna!

Fick bjuda Frida på lunch idag, vi slåss om pengar men inte så att man vill att den andre ska betala - tvärtom!
När jag kom hem la jag mig på spikmattan en halvtimme, kände att jag bara behövde slappna av.
Har min tenta 14.30 imorgon, jag får läsa på lite innan dess.

Klockan 18.30 så var det som vanligt på tisdagar dags för mig, Karro och Jennie att träffas!
Vi (Jennie & Karro) lagade hamburgare och pommes och jag skötte datorn ;)
Ses blev det ett utmärkt avsnitt av Desperate Husewives, mycket Bree idag - det gillas!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himlans mysig bild! <3

2009-10-28 @ 12:03:15
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: elin

Lycka till imorn babe!

2009-10-28 @ 18:32:58
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0