Bra jobbat, tjejer!

Det har varit en väldigt aktiv fredag, dock skippade jag plasmagivningen imorse för jag var så väldigt trött! Åker dit på måndag eftermiddag istället. Jag och Sanna åkte iallafall in till stan runt halv tolv tiden, fick med mig både nya skor och ny klänning hem. Sanna köpte ett par sjuk snygga (och dyra) skor. Cheeseburgare på McDonalds och sen bar det av hem igen.

Provade lite kläder och sen satte vi och Maria igång med att städa köket, frosta av frysen, torka ur kylen - you name it, i över tre timmar! En riktig storstädning alltså , på söndag tar jag tag i mitt eget rum.

Resten av kvällen ska jag bara relaxa med en riktigt bra bok :)


Kommentarer
Postat av: elin

Uff.. torka ur kylskåpet behövs här med :/

2009-10-31 @ 11:09:34
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: elin

Uff.. torka ur kylskåpet behövs här med :/

2009-10-31 @ 11:09:44
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0