Tisdag - vanligtvis veckans höjdpunkt

Idag är dock Karro inte tillgänglig och Jennie är i Sunne så jag får klara mig på egen hand, tyvärr. Nåväl, jag har ju Bree och så kan det väl inte gå fel? Längtar iallafall tills nästa vecka då tjejernas VFU är slut så vi kan vara alla tillsammans på tisdagarna igen :).

Sitter och tittar på reprisen av Project Runway säsong 4, med Christian Siriano (love). Funderar lite på vad jag ska käka till middag, var först inne på att laga spagetti och köttfärssås men jag tror att det får vänta tills imorgon. Istället blir det nog rotfrukter i ugn med kyckling och tomat & basilika cremé fraiche, vi får se vad det slutar med :)

Imorgon är det dags för föreläsning igen, veckans sista men vi har grupparbete som gör att jag får besöka Universitetet fler gånger under veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0