Män som hatar kvinnor igen

Dagens inleddes med ett besök på badhuset med Frida och Alma. Vi simmade några längder, lekte och chillade i bastun. Efter att Frida (som vanligt) varit snäll och skjutsat hem mig lagade jag lunch och därefter tog jag en tupplur på spikis tills Mamma ringde och väckte mig.

Klev upp, snackade lite skit med Sanna, gjorde en smoothie och nu sitter jag här och hänger och tittar på Project Runway, ikväll blir det kycklingwook samt filmkväll med Sanna. Vi ska se Män som hatar kvinnor som Sannis varit och hyrt, hon har aldrig sett den så det blir ju spännande. Filmen är ju ruskigt bra så jag ser den gärna igen, bara jag får spola en viss scen.

Kommentarer
Postat av: elin

Resan gick bra :) Ja, fast vänta me o boka tills ja kmr hem. Ska bara kolla sà allt e klart för den dagen :)

2009-11-13 @ 21:26:13
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0