Livet en gång till

Idag hade vi ett examinerande seminarie baserat på en bok som heter "Livet en gång till", det gick bra och alla i vår grupp blev godkända :).

Vi har bara en föreläsning till denna vecka, på onsdag men vi ska träffas en del i basgruppen för att påbörja ett grupparbete så vi bara kan njuta av paket, familj, vänner och mat under julledigheten.
Ska även träffa världens bästa Karro i veckan, känns som det var alldeles för längesen senast.

Nu sitter jag här samtidigt som teven är på i bakgrunden, väntar på att Sanna ska komma hem från sin helgvistelse i Tjörn så va kan skvallra och laga middag samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

en tvkväll på torsdag låter väl alldeles lysande tycker jag =)mammas pojkar och lyxfällan är ju hur kul som helst, då kommer jag till dig!

lektionerna gick bra ;)va bra att de gick bra för dig med, va skönt med bara en föreläsning till, själv går jag från 8-4 minst varje dag + hemuppgift :P

2009-11-09 @ 16:50:24
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0