Jag klarade den!

Klarade tentan, det känns obeskrivligt bra eftersom jag verkligen var osäker på om det hade gått vägen.
Det firade grupp sju men lunch i gläntan, åt mina rester från igår - väldigt gott, måste berömma sig själv som kock faktiskt...

Gick till gymmet och cyklade en halvtimme, orkade inte lyfta några vikter idag så jag gick hem och la mig på spikmattan istället. Klockan sju gled Karro in och vi promenerade ner till Konsum för att köpa frukt och göra fruktsallad som vi avnjöt under de helt suveräna programmen Mammas Pojkar och Lyxfällan.

Nu har jag precis diskat undan och ska strax in i duchen och sen gå och lägga mig. Imorgon väntar ett besök på badhuset med Frida och kanske Alma och på kvällen filmmys med världens bästa granne! Kommer bli kanon!

Kommentarer
Postat av: Pillan

GRATTTTTTTTTTTTTTTTTTIS MIN ALLDELES EGNA FIBI ;)

Nästa gång jag kommer till Karlstad förväntar jag mig rotsaker och chicken. Kurrar i min mage när jag tänker på det:D

2009-11-13 @ 09:11:59
Postat av: Malin

@ Pillan.



Tack min alldeles egna fibi ;D!

I januari ska jag bjuda dig på rotsaker och chicken i DIN ALLDELES EGNA lägenhet! :D!!! <3

2009-11-13 @ 09:16:03
URL: http://ommalin.blogg.se/
Postat av: Jennie

Grattis gumman :)

2009-11-13 @ 15:51:10
Postat av: Jennie

Grattis gumman :)

2009-11-13 @ 15:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0