IKEA

Inledde dagen med en lång sovmorgon och därefter världscuptävlingar i skidsprint.
Runt 14.00 ringde Frida som var klar med sin omtenta och hämtade därefter hämtade hon upp mig och Sanna och vi drog ut till Bergvik och käkade på en restaurang som jag inte minns namnet på. Maten var iallafall supergod, Thailändsk buffé. Jag är egentligen inte särskilt förtjust i orientalisk mat men denna var inte kryddstark alls så jag älskade den, har svårt för stark mat.

Efter käket blev det ett besök på IKEA där lite smått & gott, bland annat lite grejer inför min och Fridas kommande julfest. Nu ska jag strax hoppa in i duschen innan jag möter upp Jennie, Frida, Anna och Alma för bio - Luftslottet som sprängdes. Jag är taggad!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadå, bokhyllan är inhandlad, plus lite ljus, en stekpanna och julklapp till lillasyster :) såg att du fyndat lite med ;) ha så kul ikväll =)

2009-11-28 @ 19:58:22
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: elin

Julfest? Är jag inte bjuden din jävel? :p

2009-11-29 @ 20:02:28
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0