Idol

Måste göra som Karro och skriva några rader om gårdagens Idol-program. Egentligen kommer jag skriva samma sak som Karro gjort, men vi kan väl inte hjälpa att vi tycker likadant? ;)

De skulle välja världens bästa låt, tycker nästan alla valde mer eller mindre kassa låtar! In the Ghetto (fin låt, men inte världens bästa direkt...) var väl ok och jag gillar Tove. Erik var som sagt den enda som valde en av världens utan tvekan mest känslosamma och bästa låtar - The Show Must Go On av Queen. Freddie skrev den precis innan han lämnade jordelivet. Tufft val, det är inte lätt att sjuna en låt som är skriven och framförd av världens utan tvekan bästa sångare  genom alla tider! Men gud så duktig han var! Förstår att Laila Bagge var tårögd efteråt.

Och Snygg-Eddie fick vara kvar också, det gillas :D

Nu ska jag titta på 3:e perioden i Karjala Cup.
Frida sa igår att hon inte kunde låta bli att bli kär i Foppa för att han är så underbart ödmjuk - jag håller med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0