Halloweenfest

Sanna hade hittat en förfest på Herrhagen som vi och Maria skulle invadera.
Runt 19-tiden ringde Frida som egentligen skulle på en annan fest och frågade om hon inte fick hänga med oss istället. OM du får sa jag!

Det var iallafall en riktig kanonfest vi kom till: har aldrig varit med om maken till festbuffé. Kyckling, tortillarullar, dip, grönsaker, chips, pasta, bröd osv, osv...

Utgången blev så klart på Nöjes och Schlagerbaren (sista gången på ett tag för mig eftersom November ska vara en vit månad). Klockan 12 ringde Sanna på min dörr imorse: "Jag är hungrig" "Jag med!" Vi ringde på hos Maria och gick ner till Mama Rosa och åt kebabrulle - det bästa är att jag har halva kvar, den ska jag snart sluka :)


Jag och Sanna :)

Mina klasskompisar Josefine och Hanna.


Kommentarer
Postat av: elin

Haha! Sist jag såg tjejerna hade J blont hår o H mörkt :p

2009-11-01 @ 19:42:49
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: veeeriiiis (stavas säkert så på finska=)

HAHAHAH ja absolut;) de där e verkligen en av mina snyggare bilder på mig själv:)

saknar dig med!

puss<3

2009-11-02 @ 00:05:12
Postat av: veeeriiis

förreseten! böd? e de bröd fast utan r?:)är de gott?=)

2009-11-02 @ 00:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0