BrB 20 kap 1 §

 om tjänstefel är min favorit i hela lagboken, kan den som ett rinnande vatten och fick också bevisa det idag när jag agerade juridik-fröken åt Alma och Frida. Jag bjöd på lunch också - nudlar.
Har handlat lite och haft ett mycket givande telefonsamtal med världens bätsa Verro.

Klockan 18.00 ska jag och min +1 (Sanna) hem till Jennie dit Emma kommer och visar hudvårdsprodukter, det blir kul. Därefter blir det fika och det är ju alltid trevligt, sen hemåt för att titta på Milan - Marseille, förhoppningsvis blir det minst lika trevligt.

Synd att du inte kan komma Karro, jag tar med mig en låda Toffifee, som jag vet att du älskar, till värdinnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0