Teparty

Tror jag druckit nio koppar te under de senaste sex timmarna. Det blev en lång tjejfika (knytkalas)  med massa gott fikabröd, bland annat hade Karro bakat kladdkakemuffis.Dock hade Karro inte sina i en klassisk Bree van der Kamp korg. Tur var väl kanske det efter som jag är Bree ;) Själv hade jag införskaffat mitt bidrag på Konsum för allas säkerhet.

Det var faktiskt lite Desperate Housewives känsla över det hela - skvaller, te och muffins med en massa brudar.

Annars får det gärna bli lördag nu! Jag och Sanna har taggat varandra ni ikväll och imorgon ska jag och Frida handla inför kalaset, mysigt!

* Spana in Karros blogg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för länken darling :P

2009-05-21 @ 22:02:07
Postat av: Anonym

härligt med campus-festen :D



jag saknar dej också!! jag funderade idag på om du inte visste om att jag ska åka till schweiz eftersom vi inte pratat på ett tag men ja kom på att jag har ju bloggen :) vi MÅSTE köra en eva&adam-kväll när jag kommer hem!

2009-05-21 @ 23:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0