Regn

Jag ska börja med att säga tack till Frida som kom som räddaren i nöden i den oranga pärlan. Det regnade imorse och jag hade just insett att jag inte skulle hinna med bussen och därför komma till skolan med den klassiska "dränkta katten-looken" men just då plingade det till i min telefon. Frida smsade att hon skulle hämta upp mig eftersom det regnade =)

Vi hade genomgång och handledning av vårt forsknings PM imorse, vi blev ganska så sågade, men det är bara att bita ihop. Det är ju första gången som vi skriver en B-uppsats så det vore väl konstigt om vi gjorde allt rätt från början.
Insåg idag att det kommerbli mycket jobb framöver men som tur är har jag ju världens bästa basgrupp =)

På tal om basgruppen så träffade jag äntligen Alma igen, det kändes verkligen som vi inte sett varandra på år och dag.
Vi lunchade på Selma, mums!

Ikväll ska jag äta upp det godis som finns kvar från Ullared och titta på kvartsfinalen.

Kommentarer
Postat av: pea

HAHAHHAHA jag ser den dränkta katten malin framför mig =P

2009-05-07 @ 23:52:17
URL: http://peandersson.devote.se
Postat av: julia

alltså att malin persson skulle GÅ i regnet känns så fruktansvärt främmande för mig:P

2009-05-08 @ 07:15:51
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0