Matte-snille.

Frida rullade in med pärlan på min parkering imorse, vi skulle räkna procentandelar på vår enkät.
Vi ställde upp en ekvation utan dess like som stämde noll. Som tur är känner jag typ världens smartaste person som över sms lyckades förklara för snille 1 och 2 hur vi skulle göra. Tack Julia! Efter det kände vi oss som värsta genierna och allt flöt på bra. Efter jag serverat min paradrätt spagetti och köttfärssås till lunch skrev vi till och med några rader.
Halv två bestämde vi att vi fortsätter imorgon och att det var bra för dagen.

Jag måste in i duschen nu, Julia har te-party om 27 minuter.

Hörs senare, 

Kommentarer
Postat av: verris

vad menas m teparty:)

2009-05-21 @ 20:14:24
URL: http://anderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0