Love is in the air

Gårkvällen var så sjukt roligt, vi skrev och skickade in ett brev till bonden Pecka från Jennie. Hon söker alltså kärleken i "Bonde söker fru", i en norrlänning dessutom. Jag tycker skulle utan tvekan har valt ut Jennies brev om det var upp till mig, brevet blev riktigt mysigt tillslut =) Men galet så roligt vi hade, Karro föreslog bland annat att vi skulle skriva "Jag är en charmig brunett med synfel"  Grillningen fick vi tyvärr ställa in eftersom det regnade, men tacos var verkligen inte helt fel det heller. Grillning blir det nästa tisdag istället.

Idag har jar spenderat hela dagen på Universitetet, där jag sitter fortfarande. Det ska bli så skönt, skönt, SKÖNT när den här B-uppsatsen är klar. Då blir det gruppfest ;)
I restaurangen här på skolan var det fiskpinnar med remouladsås, sjukt gott!

Over and out,

Kommentarer
Postat av: Pillan

FIrrepirrar, det ska jag också äta nu, MUMMA :D

Ringer dig precis just nu, hoppas du svarar! :)

2009-05-27 @ 17:59:03
Postat av: elin

haha! jag funderade verkligen pà vem av bönderna hon sklle välja när ja aàg programmet förra veckan.. just nu minns ja dock inte vem pecka va.. hmm :/

2009-05-27 @ 19:49:20
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: verris

HAHAH hoppas de kommer med ;)

jag vet faktistk inte om de gör de...kolla på eurosko.com kasnke de är?=) annars får du ju köpa dom i svart om du vill de ;)

2009-05-27 @ 22:55:47
URL: http://anderssson.blogg.se/
Postat av: verris

HAHAH hoppas de kommer med ;)

jag vet faktistk inte om de gör de...kolla på eurosko.com kasnke de är?=) annars får du ju köpa dom i svart om du vill de ;)

2009-05-27 @ 22:56:11
URL: http://anderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0