Lilla Sicilien

Italien-älskaren Malin har fått sig en dos av  just Italien idag. Jag och Karro lyxade till det med middag på restaurang Lilla Sicilien - kycklingfilé, pasta och tomatsås med soltorkade tomater.
Efter detta bar det iväg hem till mig med en påse ostbågar och en flaska hallonsoda, dagens avsnitt av DH var fint och lite sorgligt, längtar redan till nästa vecka =)

Dagen har annars spenderats på Universitetet. Jag och Frida har sammanställt statistik från en enkät.
Borde egentligen ha skrivit in resultatet på datorn men jag somnade när jag kom hem istället.
Nyligen nämnda person vann fötövrigt sin korpenpremiär idag, snyggt!

Kommentarer
Postat av: elin

de e helt otroligt! jag hade inte sett de avsnittet som visades på tv idag och så missade jag det när de gick på teven med :O

2009-05-19 @ 23:20:03
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0