Flyttfirman

Igår spenderade jag hela dagen och en bit av kvällen på Herrhagen med att hjälpa Frida och Robin att flytta in i deras nya lya, som förövrigt är galet fin, jag bara älskar den öppna spisen. Under nästa års vinter olympiad, ska jag nämligen flytta in har jag tänkt och då ska brasan brinna hela tider, precis som OS-elden ;)

Jag och Frida drog en liten fuling runt 13-tiden då vi drog iväg ett par timmar, först ut till Bergvik (där jag förövrigt fick träffa Almish och hennes gulliga ungar:) och ett besök på systemet (Robin och Frida bjöd på öl och Cube (till mig) senare på kvällen) och sedan hade jag och Frida varsin tid för massage på Spring Spa. Det var fantastiskt skönt, även om massören (-skan?) var lite klen så att säga.

Efteråt kände vi oss iallafall som nya människor och åkte tillbaka för att packa det sista lasset och sedan släpa upp det på vinden. Vill bara tillägga att den nya lyan ligger på fjärde (!) våningen, utan hiss (!) det känns i mina vader vill jag lova.
När så allt var inburet åkte vi till Pizzeria Florens där de har världens godaste (och möjligtvis största) familjekebabpizza. Den slukades av fyra hungriga personer på Frida och Robins nya köksgolv, det har nog aldrig varit så gott med pizza tror jag :).

Nu ska jag ut i solen ett tag innan Paolo spelar sin allra sista match klockan 15, bäst att jag tar med mig solisarna eftersom jag garanterat kommer gråta innan den drar igång.

Vi hörs senare,


Kommentarer
Postat av: elin

är det DEN kebabpizzan? :)

2009-05-31 @ 15:27:07
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: verris

hur gick det med tårarna?=( känns de tungt?

2009-05-31 @ 23:22:33
URL: http://anderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0