En utvisad tvåmålsskytt och en clown med visselpipa

Milan - Roma 2 - 3

Först och främst vill jag ge massa ris till Canal+, har jag betalat för att se Paolos avskedsmatch vill jag få ta del av just avskedet. Men nej! Istället ska det som vanligt visas Premier League. När en hårig walesare som inte vunnit i närheten lika mycket ska sluta då passar det.

Jag skyller aldrig en förlust på domaren - förutom idag.
Jag blir så förbannad av att bara tänka på äcklet att jag nöjer mig med att konstatera att Roma gjorde vackra mål. Ambrosini (målskytten) är kung, Milan borde ha fått (minst) två straffar och att Paolo Maldini är vackrast i hela världen!
Mer om il Capitanos sista match på San Siro senare...


il Capitano med sönerna Daniel & Christian

Förhoppningsvis är det någon med lite känsla och talang som dömer Paolos allra sista match, borta mot Fiorentina om en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0