Död åt SJ.

Pernilla och jag somnade först fram mot småtimmarna och var som två lik som klev upp imorse. 10.25 skulle i alla fall hennes tåg mot Arlanda avgå och 10.23 säger de i högtalarna att det är försenat till 11.40 vilket innebar att hon skulle missa sitt flyg.

Hur fan kan ett X2000 tåg vara över en timme försenat. För mig hade hon gärna fått vara kvar fram till jul men ändå?! Förhoppningsvis får hon plats på 18.35 flyget till Skellefteå istället.
Trevlig hemresa, min vän!

Själv sitter jag just nu på Universitetet och har så gjort sedan klockan 11. Jag lär bli kvar ett bra tag till. Klockan 15 ska jag träffa en person ur övriga basgrupper som också är "enkätansvarig" för dagen. En timme senare ska vi göra ett besök i en annan socionomklass som ska svara på alla åtta gruppers enkäter - gud vet hur lång tid det kommer ta.
Klarade för övrigt hemtentan vi lämnade in för ett tag sedan, skönt. Nu är det bara B-uppsatsen som ska göras innan sommarlovet.

Tack till underbara Frida som hämtade upp mig på tågstationen i morse!


Kommentarer
Postat av: verris

jo, sj kan hänga sig i julgranen, hålla tiderna och sluta vara dyra!;P

2009-05-18 @ 19:41:13
URL: http://anderssson.blogg.se/
Postat av: elin

duktig du är vännen :)

2009-05-18 @ 20:34:41
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jaa värsta nattugglorna!

TUR för SJ att jag kom mig hem tillslut! :P



Längtar redam tills du kommer till Skelltown!

2009-05-18 @ 21:19:12
Postat av: Pillan

Haha jaaa värsta nattugglorna!



TUR för SJ att jag kom mig hem idag :P



Längtar redan tills du kommer till Skelltown:)

2009-05-18 @ 21:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0