Dags för Campusfesten

Jag blev så obeskrivligt glad när jag vaknade imorse och såg att solen sken!
Campusfesten ikväll, det väntas komma över 1000 pers hit upp och festa loss.
Jag och Sanna ska ha förfest i köket med härliga människor och grillning. Jag , Frida och Robin var och handlade igår och jag kan säga en sak - jag är hungrig! :D

Karro missar tyvärr grillningen men kommer hit senare, tack och lov!
Det blir ferre hela natten lång, DJ:n slutar spela klockan 04.00.

Nu ska jag ta på mig kläder och gå ner till Konsum för att handla coca cola och lämplig mat till när jag vaknar imorgon. Imorgon är en mycket speciell dag, kanske den speciellaste dagen i mitt liv så här långt. Paolo spelar ju som bekant sin sista match på San Siro och inte ett öga kommer vara tort, jag har redan värmt upp tårkanalerna och gråtit varje kväll sen i tisdags när jag läst avskedskrönikor, hyllningar och annat. Pinsamt tycker kanske vissa, jag kan inte bry mig mindre.
Läste på forumet att en kille inte kunnit äta sen i söndags och en annan fick sjukskriva sig igår för han var så ledsen.

Men ikväll är vi glada och öser på Campusfesten :D
Hoppas vi ses där!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, älskling, du är så söt <3

2009-05-23 @ 12:08:21
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: Pillan

Ha så skoj ikväll och ös som bara den!!! ;)

2009-05-23 @ 16:23:07
Postat av: elin

ha de kul ikväll och försök att inte gråta ihjäl dej imorn! :)

2009-05-23 @ 22:48:39
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0