Vad vill vädret?!?!?!?!!

Vaknade vid 10 och var redan laddaad för festligheter hos Frida ikväll, drar isär gardinerna och vad möts jag av snö, snö och SNÖ! Igår var jag helt säker på att det snart var dags att plocka fram ballerinapjucksen ur garderoben men ICKET!
Fruktansvärt irriterande!

Nåväl, ikväll ska vi ha trevligt i vilket fall och det kan ju inte misslyckas med Frida och Alma! Tyvärr har Jossan gått och blivit sjuk. Hemma i Skell sköljer vi ner några alvedon på dagen och sen efter två glas vin är man på G igen ;)

Nu ska jag fixa lite frukost/lunch och hoppas att det slutar snöa innan jag ska iväg till Frida vid 17-tiden =)

Kommentarer
Postat av: jullan

fest inställd pga sjukdom är ju inget alternativ för vikingar ;)

2009-03-27 @ 12:22:36
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/
Postat av: elin

Åh jag skulle också vilja komma men jag skulle ju jobbat.. nu har jag blivit sjuk ist. rejält!! :(

2009-03-27 @ 16:02:54
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: verris

haha instämer med julia ;)

2009-03-27 @ 17:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0