Tjejkväll på stan

Halloj!
Det är så roligt för jag svarar alltid så när Veronica ringer och varje gång i lagt på tänker jag att bästa gång ska jag svara på nåt annat sätt ;)

Det gick faktiskt över förväntan att kravla mig upp innan sju imorse. Föreläsningen gick snabbt och jag och Alma tog en runda på gymmet.

Kvällen kommer bli helt kanon! Jag, Frida och just Alma ska först käka middag och ta nån öl (läs cider men det låter såå mycket bättre med öl) därefter, klockan 21 ska vi äntligen se "Män som hatar kvinnor" Jag vet att jag förmodligen kommer bli lite besviken eftersom jag läs boken, men jag tror iallafall att filmen är ruskigt bra, Peter Haber är ju med, då kan det väl inte misslyckas?

Kommentarer
Postat av: elin

haha ja det låter sååå mkt bättre med öl än cider.

peter haber passar tyvärr inte alls in i sin roll i män som hatar.. men de lär du märka..

ha en superkväll!

2009-03-06 @ 16:50:18
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: verro

Btw, ja håller inte med elin i ovanstående, jag tycker de e en bra roll;)

Jag hoppas du får en gemytlig upplevelse, de fick jag. Ville dock slakta våldtäcktslimmot ungefär 456 ggr, men ägd blev han! go lisbeth!!

2009-03-06 @ 19:35:48
Postat av: elin

Ja rollen va bra, men den va inte bra gjord ;)

2009-03-07 @ 12:09:44
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0