Plötsligt känns det ganska kul med CL igen

Dagen har varit bra, tog en härlig sovmorgon imorse och skippade att gå till gymmet. Alma skulle ändå inte dit och det är så mycket roligare att träna tillsammans så jag unnade mig en vilodag ;)
Föreläsningen gick ganska fort men jag fattade inte mycket, skönt att få vara ledig imorgon, känns lite jobbigt att jag måste jag ner på stan och uträtta några ärenden som det så fint brukar heta.

När jag kom hem var köket fullt med trevliga tyskar, fullt och fullt fem stycken var de iallafall. Jag blev bjuden på middag och sen slukade jag mangosorbén som var kvar från igår.

Nu till rubriken: Arrivederci Inter, eller "Zlatans Inter" som svensk media brukar kalla det, i medgång iallafall.
Gött, jag njuter. Synd att inte Barcelona kunde åka också men man ska väl inte be om för mycket.

Nu ser vi fram emot Siena - Milan på kanal9 på söndag.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: veronica

HAHA, förlåt malin, och ne fullblodad är ja inte, mitt hjärta kommer nog alltid att slå för aik, men extra mkt då dom vinner:) är det inte match hemma på lördag?=) jag tror ändå på dom. dels för de blkr mer pengar till korvis och för att det vore tokkul om dom gick längre än förra året!:) men, en borta imorn kan bli tufft. men va tusan, vi får ändå en hemma match till:D puss

2009-03-11 @ 22:52:10
Postat av: verris

Mycket alkohol på krogen iaf:D:D jag har bestämt mig, vinner måns eller emd blir de utgång. annars blir de utgång iaf, och tröstsupande ist för fira^^

Vinner däremmot sara d finer. Då däckar jag nog hemma, kan gissa att whiskeyn som står o drar kommer vara slut o tobbe får ta hand om en redlös toksne veronica^^

2009-03-11 @ 23:11:56
Postat av: julia

ja det tröstar ju litegrann iaf. men just nu är det inte mycket!

2009-03-12 @ 07:29:09
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/
Postat av: verris

din brors kommentar är den bästa jag hört!!så jävla bra :D!o så rätt! hade de vart en sån bar h'r, jag hade aldrig gått o sen bett dom he på måns och helst på repeat ^^, lr förresten, jag skulle ta över som dj >:D

2009-03-12 @ 09:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0