Ny vecka igen

Puh, äntligen hemma, der känns som jag varit borta hur länge som helst fast det bara rör sig om knappt åtta timmar :P

Träffade som vanligt Alma på gymmet klockan 10 efter träning och streching blev vi låg vi kvar på madrasserna och snackade i en timme så det blev lite stressigt att hinna med att äta lunch innan klockan 13.15 då föreläsningen började.
Det var en rolig sådan idag, på fredag ska vi ha ett rollspel som jag säkert kommer skriva mer om senare och idag skrev vi manus och rollbesatte. Ska bli roligt att göra nånting annorlunda än ett vanligt seminarium.

När vi slutade klockan 17 traskade jag iväg (i all slask som mina billiga stövlar från skopunkten inte är designade för) till Konsum för att köpa köttfärs. Så nu har jag lagat köttfärssås och gjort matlådor - hemmafrupoäng +25.

Nu sitter jag här och försöker varva ner samtidigt som jag tittar på hockeyn, kanske inte den bästa nervarvingsmetoden men det är ju bara slutspel en gång om året =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0