Jönssonligan

De kan än, Färjestads gamla superkedja.
Jag saknar Pelle P, vad tusan ska han i Leksand och göra? Men Per Åslund som ersatt är duktig och gjorde två fina mål idag. 6-0 till FBK och nu tror jag, mina älskade Skelleftevänner att det är tack och hej för er!


Jögge och Peter.
Jag var alltid Jörgen och Issa var alltid Peter när vi lirade hockey på gympan
under högstadietiden. Pillan hade naturligtvis fått vara Pelle Prestberg men
hon var alldeles för bra så hon spelade på den "bra" sidan medan jag och Issa
höll oss till den "dåliga" planen. Vi fuskade alltid så vi kom på samma lag, hur troligt är  det att Jögge och Peter inte skulle lira tillsammans? ;)

Kommentarer
Postat av: verris

ja jag tror också de e rätt kört!:/ men ni har gjort de bra! skellefteå är ändå rätt bra o bita i iaf i år :)

2009-03-23 @ 22:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0