Första gången som jag INTE ser fram emot helgen

Hur ska man kunna tentaplugga när det är så mycket bra sport på teven hela helgen?!
Handla måste jag också göra...

Dagen har iallfall gått bra. Jag och Alma tränade innan vi åkte iväg på rundvandring och föreläsning på Hotell Bilan, intressant på riktigt =)
Därefter blev det lunch med tiotalet klasskompisar på McDonalds, glass på det också eftersom det är ändå är fredag!
Föreläsning på Uni efter det och nu sitter jag och tänker hur mycket jag måste börja plugga...eller kanske middag först?

Kommentarer
Postat av: elin

lycka till gumman!!

2009-03-20 @ 21:01:26
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: verris

stackare! de e inte kul när saker och ting bara krockar :/

-

Ja tack Beck nu:D

söndagskvällens höjdpunkt :)



2009-03-20 @ 21:42:03
Postat av: pea

glass i stora lass, helst till peas kass(a) hhaha

2009-03-25 @ 21:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0