En lista som jag snott från Elin

1. Var du ett lugnt eller busigt barn?
Ganska lugnt har jag för mig att mamma brukar säga.

2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?

Solsemester utan någon som helst tvekan!

3. Vad tror du att du gör om 5 år?
Förhoppningsvis har jag ett jobb som jag trivs med och en fin lägenhet.

4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?
Inte så ofta som jag önskar längre, det är svårt när man pluggar tycker jag.

5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?
Paolo Maldini. Duh.

6. Hur är du klädd just nu?
Milanmatchtröja och mjukisar.

7. Hade du någon favoritsyssla som barn?
Spela fotboll.

8. Har du åkt ambulans?
Ja.

9. Vilken är din favoritalkoholdrink?
Rosa Pantern

10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?
Italienska!

11. Har du varit på någon musikfestival någongång?
Skelleftefestivalen (x antal gånger), Pite Dansar och Ler (Super och Spyr), Trästocksfestivalen och RIX FM festival

12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?
Lite svårt att säga när det är den första idag, men släpade mig ut på en promenad idag.

13. Vad är det mest konstiga du har fått som present?
En halvmeter lång fisk från Ica.

14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?
Ja, men bestämd.

15. Vilken film såg du senast på bio?
Benjamin Button tror jag det var...

16. Kan du nämna tre skånska ord?
Fubbik, påg och jag kan ett till men kommer inte på det nu, börjar på å tror jag?

17. När känner du dig som snyggast?
När jag är inne i dimman, har dock fått bekräftat at så inte är fallet ;)

18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?
Nej.

19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?
Det kan vara för sjukt för att nämna..

Kommentarer
Postat av: verran

Åh! så du har sett benjamin nu:) vad tyckte du om den då?=)

2009-03-01 @ 21:13:38
Postat av: Anonym

haha du och din paolo gumman! hoppas det blir ni ;) <3

2009-03-01 @ 22:01:19
Postat av: vero

ja jag kan hålla med om att liite lång, men förbannat het som 18 åring och hjärtskärande i slutet!

2009-03-01 @ 22:52:29
Postat av: elin

haha när jag själv skrev adam tensta på min visste ja att du skulle skriva maldini på din..

när var du på benjamin button?? =)

haha jag glömde bort att jag vart på arvikafetsivalen ju..

2009-03-01 @ 23:30:47
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: elin

okej, ja dam-vm ska jag se =)

åh! inte förrän 2010 =/ det va så bra i somras när ja jobba natt o kunde se OS på nätterna på jobbet..

2009-03-01 @ 23:35:18
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0