Äntligen solsken

Solen skiner, riktiskt starkt dessutom och ett par plusgrader gud vad härligt!
Har föreläsning 13.15 idag igen men innan dess tänkte jag försöka börja med en kompleteringsuppgift som jag måste göra.

Tisdagskvällen var superb som alltid, vi började med att åka ner till Kornoparken och käka på Mama Rosa innan vi gick över till konsum och köpte glass och godis. Sedan såg vi i tur och ordning: hlav åtta hos mig, Mästarnas Mästare och kvällens höjdpunkt Desperate Housewives!!! Bara sex dagar kvar till nästa avsnitt nu ;)
När Karro åkt hem kollade jag på Andra Avenyn (det är så typiskt att det och DH ska visas samtidigt men tack gud för webbteve=) och veckans avsnitt var verkligen sjukt BRA!
Tror att jag är ledig nästa tisdag och då blir det definitivt att kolla klockan 9 på morgonenm längre än så kommer jag nog inte kunna vänta :P

Kommentarer
Postat av: elin

Kompletteringsuppgift? har du missat ngt?

ja, aa är bäst!

2009-03-11 @ 11:44:26
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0