Äntligen slutspel

Elitseriens 55 första omgångar tycker jag är mer eller mindre en enda lång väntan, även om jag saknar att hänga med Erik på ladan. Ikväll började så äntligen kvartsfinalerna och FBK vann, jag känner redan finaldoften, knappast troligt men gud vad roligt det skulle vara om de blev final mellan FBK och SAIK. Jag skulle naturligtvis stå som segrare men Erik skulle kanske nöja sig med att ha kommit till final?

Dagen har varit kort känns det som.
Åkte in till stan och hängde på låset för att köpa en nya ögonfransböjare (för att nån brud snott min på gymmet) och en topp. Tränade med Alma, hem och åt lunch, sov, åt middag, såg hockey och nu sitter jag här och tittar på Lyxfällan och ska strax gå och lägga mig.
Föreläsning 8.15 imorgon, jag har varit så bortskämd med sovmorgon varje dag den här veckan.

Kommentarer
Postat av: elin

heja FBK! ja tkr verkligen de är kul att du hejade på FBK även när du bodde i Norrland..

2009-03-05 @ 22:42:58
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: verran

jasi, skell vann ju faktistk sin första slutsspelsmatch ;) ingenting är omöjligt!!

för alltid ska mitt hjärta slå för skellefte aik;)

även om ja inte är så intresserad av hockey, om de inte är sverige som spelar.p

2009-03-06 @ 13:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0