Äntligen seger igen och säsongens första hattrick

Milan - Atalanta   3 -0.

Man kan ju inte bli förvånad över att det var den gamle Pippo Inzaghi som stod för säsongens första hattrick.
1-0 Milan har ett anfall som ser ut att rinna ut i sanden när Jankulovski jobbar åt sig bollen, slår den snett-inåt-bakåt till Inzaghi som slår till med vänstern på volley.
2-0 Pato slår en fantastiskt fin djupledspass, nummer 9 chippar bollen över den utrusande målvakten och rullar in målet, återigen med vänsterfoten. Kyligt.
3-0 Fint spel av Rossoneri, bollen spelas till en fri Zambrotta som osjävliskt låter Pippo sätta 3:an, ännu en gång med vänsterfoten. Grande!


"Incredibile Inzaghi" skrev gazzetta dello sport som jag lånat bilden av. 

Kommentarer
Postat av: elin

din bloggtorka under dagen är förlåten!!

2009-03-08 @ 17:09:15
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: elin

oh no! jag kommer missa mia&klara ikväll.. men carrie, miranda, samantha och charlotte är ersättare så de ska nog funka :)

2009-03-08 @ 17:14:31
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: verro

jo jag med, har inte direkt ngn hum hur dom blev^^ så de blir spännande :)

såg du förresten kalla fakta nyss? jag blir så ilsk då jag ser sånt där, hur tusan kan en överläkare ge ansvar till en st läkare, utan att ens vara där själv? idiot!!!

2009-03-08 @ 19:55:27
Postat av: elin

babe! nu är uppdateringen dålig igen ;) du kommer ge mig en hjärtinfarkt när jag är i schweiz om ja inte har koll på vad du gör :p

2009-03-09 @ 13:07:08
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0