Vilodag

En härlig söndag med sol och det fina vädret ska hålla i sig, enligt prognoserna. Det betyder att Karro ska göra badpremiär på tisdag.

Har varit duktig och brännt ut bilder från datorn till skiva, så att om datorn skulle haverera har jag mina kära bilder kvar plus att datorn får lite extra utrymme - jag är nämligen sugen på att köpa The Sims 3, men det får i sånna fall bli i slutet av juli, när jag fått lön. Vill ju inte nalla från res- eller festivalkassan.

Nu blir det Italien - Brasilien och bara chill.

Kommentarer
Postat av: elin

smart att bränna ut bilderna på cd. det funderar jag också starkt på att göra. min laptop har blivit riktigt seg efter att jag installerade the sims 3. jobbar du på torsdag?

2009-06-21 @ 21:35:11
URL: http://n
Postat av: julia

gördetgördetgördet! huuur kul som helst:D

2009-06-22 @ 07:24:57
URL: http://etthundrasaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0