Nyfriserad.

Ungefär en decimeter på längden är borta, det känns ovant men bra.
Dagen har varit alldeles fantastisk - jag , Frida, Anna och Robin åkte till en superfin strand på Örsholmen. njöt av solen och badade såklart. Därefter fick jag skjuts av Frida in till stan eftersom jag hade klipptid. De gulliga brudarna kom förbi senare och spanade in mig i frisörstolen.

Klockan 17 började jag som vanligt jobba, vi har bland annat käkat jordgubbar med vispgrädde idag, mums!

Imorgon blir det att lapa lite sol innan jobbet, måste förresten hinna ner på stan en sväng också, på lördag är det jobb 9-17 och sedan festligheter på kvällen, söndag är jag helt ledig :)

Kommentarer
Postat av: julia

fixa bild vetja:)

2009-06-25 @ 21:48:40
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/
Postat av: elin

skönt med sommarfräsch hår! kom och hälsa på mig!! :D

2009-06-25 @ 23:04:12
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0