Fridas födelsedagsfest

Gårdagen bar helt, helt kanon!
Efter jag slutat jobba mötte jag upp Frida, Robin, Anna och Carro vid Gubbholmen där vi tog oss ett eftermiddagsdopp, det var så härligt så jag vet inte vad :) Därefter drog vi till Herrhagen och Frida & Robins place där Frida öppnade mina presenter - Pilgrim örhängen och lite tjafs från Body Shop plus chirre såklart! Middag och på med lite kläder och sedan började det strömma in lite folk. Almish som hade Ella och Liam med sig hade bakat en tårta till vår storfiskare.

Efter uppvärmning i lägenheten packade vi ihop en picknikkorg med brieost, andra ostar, vindruvor, kex och melon och gick ner och satte oss vid älven, mysigt värre!
Efter timmar vid vattnet med god mat och musik drog vi vidare in till stan och en uteservering.

   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0