Första juni, första doppet

Dagen började alldeles för tidigt, Frida hämtade mig strax innan sju och vi brummade iväg till universitetet. Där mötte vi upp Alma och satte igång att finputsa uppsatsen som skulle lämnas in 9.40.
Precis när vi skulle skriva ut det hela så blir det fel i systemet och internet slutar funkar, panik!
Som tur var löste sig det hela och inlämningen blev klockan 11 istället, de andra grupperna tyckte säkert det var lagomt kul men det var tyvärr inte så mycket vi kunde gör åt saken.

När jag kom hem lade jag mig i solen en halvtimme, innan nästan hela Triogatan 4 (12 pers) vandrade iväg till playan.
Har redan glömt vad sjön heter, men det är cirka 20-30 minuters skogspromenad från Campus, fina klippor att sola sig på finns också. Vattnet var över förväntan varmt, det var riktigt härligt när solen låg på, firren Malin stannade i vattnet i 45 minuter vid första doppet. Vi hade med oss två grillar så det blev lite käk innan vi vandrade hem vid 18-tiden =)

Kommentarer
Postat av: verris

i am sooo not jealous:] ja e jätteavis! ska ta mitt första dopp snart tror jag! känns som de borde vara dags!

2009-06-01 @ 22:47:29
URL: http://anderssson.blogg.se/
Postat av: karro

åh, vad mysigt o bada! måste vi göra snart! :D

2009-06-01 @ 23:39:58
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0