Berg x 3

Vilken start på U21-EM.
Heja Sverige!

Här hemma är det fortfarande inte städat eller tvättat men på torsdag är det banne mig dags. Jag har däremot ätit och lagat en supergod middag - bakad potatis med kycklingfilé och sås.
Imorgon hoppas jag (som vanligt) på sol och värme speciellt eftersom jag och Karro ska luncha på stan och det skulle vara supermysigt att göra det på någon uteservering i solskenet.
Planerar även att bränna lite riksdaler, lite shopping på Body Shop blir det bestämt och så har jag spanat in en klänning på Indiska och en topp på Monki bland annat, hoppas de finns kvar och passar bara... =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hoppas verkligen att solen skiner imorgon! :D Du är bäst!

2009-06-16 @ 21:46:53
Postat av: elin

riktigt bra match :D

2009-06-16 @ 22:03:08
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: verris

niiiice:D haha de dör med karl har ja nog sett ;)

2009-06-17 @ 22:30:08
URL: http://anderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0