Äntligen sol igen

Äntligen sol och värme idag, precis som jag önskade igår. Jag och Karro gjorde stan osäker, jag hade planerat att spendera men naturligtvis fanns varken klänningen på Indiska, linnet på Monki eller kjolen på Gina kvar. Istället blev det bara lite grejs från Body Shop, en tunika från Gina och en strandklänning från H&M - en likadan som Karro köpte här om dagen, nice ;)

Sen käkade vi lunch på Amigos härliga uteservering, helt underbart att sitta i solskenet och käka pizza, även om vi tycktes otursförföljda då Karro först slog ut sin dricka två gånger och sedan gjorde jag detsamma.


lunch på Amigo


Därefter var det dags att jobba och senare på kvällen har jag varit en sväng på en avskedsmiddag här på Campus, det var ganska beiget - ångrar att jag inte följde med Frida och fiskade istället...

Nu - ett avsnitt till av Rederiet innan det är läggdags, är nämligen ledig imorgon.


Kommentarer
Postat av: frida

Va mysigt . Jag vill också ha kläder ! Det är ju rea överallt !

2009-06-18 @ 23:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0