Sista onsdagen i Juli

19

Det är faktiskt det idag, helt otroligt vad tiden går fort.
Gårdagskvällen spenderade jag som sagt hos Karro som hade bakat en supergod blåbärspaj! Till det sås såklart, både jag och Karro äter nämligen sås med paj, inte tvärtom.

Vi såg lite allsång och kollade in taxfree utbudet, helt vansinning så billigt vissa varor är, jag kommer bli knäpp innanjag bestämmt vad jag ska köpa.

Nu ska jag betala räkningar, unefär lika roligt som det låter men hyra, internet och hemförsökring måste ju betalas oavsett om det är roligt eller inte :P
Ikväll ska jag iallafall få sluta lite tidigare från jobbet så jag hinner hem i god tid till Audi Cup: Bayern München - Milan. Förhoppningsvis har Rossoneri tagit sig samman efter den senaste turneringens katastrofala insats.
Om Leo bara spelar Inzaghi ska det nog inte vara helt omöjligt att lämna planen med segern inkasserad.

Fantastiska minnen: 1/4-final CL 2007.
Rinos direktpass, Clydes klack, Pippos avslut - DET mina vänner, det är konst!

Kommentarer
Postat av: julia

tiden går verkligen sjukt fort! snart en månad sedan lena&orup....

2009-07-29 @ 14:36:21
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill också ha blåbärspaj..

2009-07-29 @ 20:36:33
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0