Mamma är säkert stolt

För här hemma vankas det storstädning, kommer inte bli klar idag man måste ju vila och dessutom ska jag snart iväg och jobba. Innan dess tänker jag hinna byta sängkläder och eventuellt hänga lite tvätt för när jag kommer hem från jobbet ska jag hoppa av bussen vid Konsum, köpa chips och sen promenera hem och titta på Morden i Midsomer och Rederiet på datorn.

Imorse åkte Martin & Julia hem till Tyskland, jag varuppe klockan 6 och sa hejdå, usch det var riktigt, riktigt tråkigt alltså, det känns redan tomt :( Hade köpt en ABBA-skiva så att de kunde ta med sig det bästa från Sverige tillbaka ;)
Igårkväll hade vi avskedsmiddag men en MASSA efterrätter, mums!

Förövrigt kan jag bara säga att jag längtar så brutalt mycket till vår tänkta utlandsresa - brutalt!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade aldrig att det var du som skrev "CCYPERNCYPERNCYPERNCYPERNCYPERNCYPERNCYPERNCYPERNCYPERNCYPERNCYPERNCYPERNCYPERNCYPERNCYPERNCYPERNCYPERNCYPERNCYPERNCYPERNYPERN"



haha! Jag längtar så jag går sönder! :P

2009-07-08 @ 17:13:54
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0