Löning!

24


Älskade löningsdag, det enda som är lite jobbigt är att det är en hel månad kvar tills nästa gång ;)
Nästa gång jag får lön är förresten samma dag som vi kommer hem från Ayia Napa.

Var uppe innan klockan 9 imorse - det hör inte till vanligheterna, dessutom var det solsken - det hör inte heller till vanligheterna nu mer. Någonting annat som inte heller hör till vanligheterna är att jag tog en promenad på morgonkvisten - den kommer jag leva på länge var så säkra!

Har också hunnit med att laga fyra matlådor med chili con carne och nu börjar jag känna mig hungrig så det är nog dags för lunch, undrar vad jag ska käka? Det lutar åt korv med mos, ketchup, minimajs och vattenkastanjer.

Börjar jobba som vanligt klockan 17, imorgon börjar jag redan klockan 9 eftersom det är helg, söndag är jag ledig och då ska jag verkligen passa på att bara njuta av en bra bok, Rederiet och äta godis såklart!

Later,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0