Lite inför-shopping

25



Imorgon kommer lönen, därför har jag ägnat dagen åt att spendera mina sista slantar på stan, i ösregnet innan jobbet.
Hade spanat in en bikini på Åhléns med underdelen var inte snygg och dessutom kostade den endel, som tur var hittade jag en fin på KappAhl med avtagbara band vilket var det viktiga - 25 % rabatt var det dessutom.
Från H&M fick jag med mig en guldig beachbah och ett par nya, svarta tygskor. De allra sista slantarna spenderades hos Apoteket på solkräm.

Efter jobbet har jag köpt hallonsaft och nu sitter jag och tittar på Rederiet och ber till vädergudarna att vi ska slippa regnet imorgon och resten av helgen.


Mina inköp, dock är väskan i guld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0